Pacjent ma prawo do złożenia skarg, wniosków i pochwał dotyczących działalności Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa- Rembertów.
Złożyć skargę, wniosek, pochwałę można w:
- W administracji siedziby Zakładu, ul. Dwóch Mieczy 22a, 04-491 Warszawa poniedziałek-piątek 08.00-15.00
W sprawie skarg i wniosków przyjmuje
- Dyrektor SZPZLO Warszawa-Rembertów – w środy, w godz. 12.00-14.00
Formy przyjmowania skargi, wniosku i pochwały
- Pisemna
- Ustna
- Drogą poczty elektronicznej: spzlo@post.pl
- Telefonicznie 22 612-25-96
Co powinna zawierać skarga
- Imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji
- Dane świadczeniodawcy, którego skarga dotyczy
- Precyzyjny opis zdarzenia, którego dotyczy dana sprawa
Skargi i wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych.